vineri, 23 noiembrie 2012

Weeeeekend ..in sfarsit!!!


Buna, dragilor! Ce mai faceti? In sfarsit a venit weekend-ul! Chiar ii duceam dorul. Cum a fost saptamana voastra? A  mea foarte incarcata, plina cu teste si am fost stresata, dar intr-un final s-a terminat cu bine. Si saptamana viitoare o iau de la inceput pentru ca incep tezele..
Ce veti face in weekend? Eu nu stiu inca, dar o sa ma relaxez maxim. 




Si pentru ca tot vine Craciun, va l-as sa va delectati cu cateva melodii pe care le ascult toata ziua! 













6 comentarii:

  1. Să înţeleg că nu sunt singura care ascultă deja melodii de Crăciun? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Și eu am intrat de ceva timp în spiritul sărbătorilor. Ascult zilnic colinde de vreo două săptămâni, iar ieri mi-am cumpărat și hârtie de împachetat cadouri. :D

    Apropo, te invit să completezi această leapșă. Dacă îți găsești timp să o postezi, mi-ar plăcea să citesc și eu. ^_^
    http://www.mybookbasket.blogspot.ro/2012/11/leapsa-celor-7-secrete.html

    RăspundețiȘtergere