sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Castigator concurs de Halloween

Trebuia sa anunt castigatorul ieri, dar nu am avut timp, asa ca imi cer scuze. Castigatorul va primi cele 2 carti si a fost ales prin tragere la sorti cu biletele.

Castigatoarea concursului este Draguutza Vale- Valentina B.
Felicitari!!! Astept sa imi trimiti un e-mail cu adresa si numele complet pe: ale_dul_ucker@yahoo.com .

  

Scuzati claritatea pozelor, dar sunt facute cu telefonul pentru ca aparatul este defect. 
Multumesc si celorlalti participanti si sper ca foarte curand sa mai organizez un concurs :) 

6 comentarii:

  1. Felicitari castigatoarei , lectura placuta ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey, felicitari! sa te bucuri de carti!

    RăspundețiȘtergere
  3. omg!sunt in extaz!IN VIATA mea nu am castigat o carte tiparita!este cea mai buna zi din saptamana (am avut o saptamana cam naspa)ms inca odata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca am reusit sa fac o fapta buna saptamana aceasta si sa fac pe cineva sa zambeasca. :) Felicitari!

      Ștergere