sâmbătă, 17 noiembrie 2012

In my mail box #2

Eh..aproape ca am uitat sa postez cartile ce le-am primit saptamana aceasta si saptamana trecuta. M-a cam ocolit postasul si nu am primit decat 2 colete in 2 saptamani parca. Oricum eu sunt foarte bucuroasa de noile carti si de abia astept sa ma apuc de citit..din pacate timpul este foarte scurt si saptamanile ce urmeaza nu o sa am timp nici sa respir. 



Am castigat "2012: Midnight at Spanish Gardens" de Alma Alexander pe blogul Jean Book Nerd
Thank you!
Si "Hex sau Puterea Farmecelor"de Chloe Neill am castigat-o pe blogul My bookish World.
Multumesc mult!

De cumparat nu mi-am mai cumparat nimic pentru ca am o multime de carti ce trebuie citite si timp prea putin.

Vor ce ati mai castigat/cumparat?

4 comentarii:

  1. din nefericire nimic ,,astept sa cumpar eu cateva carti ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare frumoase cartile, sa le citesti cu placere! ^_^

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt superbe!sper sa ajung sa-mi iau si eu hex sau puterea farmecelor.acum mi-am luat cu bv girl nu plange sub clar de luna si fantomele ne stiu toate secretele

    RăspundețiȘtergere