vineri, 30 noiembrie 2012

Leapsa celor 7 secrete

Am primit leapsa de la Fara miere si Ralu. Multumesc! :) :* 
Hmm..deci 7 secrete??

1. Sunt visatoare...

 Ma hranesc cu vise... tot timpul visez si imi place. Vises cu ochi deschisi si ma gandesc mult la viitor. Imi imaginez cum va fi..ce voi deveni..cu cine ma voi casatorii..cum o sa arate copii mei.. in ce vacante o sa merg. :) Sunt mereu cu zambetul pe buze, am o atitudine pozitiva si cred intr-o lume mai buna. Sunt sensibila, dar am invatat sa ignor comentariile rautacioase facute la adresa mea. Cred ca sunt "psihologul"prietenilor mei, pentru ca mereu imi cer sfaturi :)) 


2. Iubesc Branza


Ador branza...sarata, dulce...nu conteaza. Branza sa fie! O mananc cand ma uit la televizor, in loc de chipsuri :)) 

3. Imi plac Banii! :))


Poate ca par o persoana ipocrita, dar cred ca in viata banii joaca un rol important. Adica nu cred ca poti fi fericit cand nu ai bani si iti bati capul cu datorii si probleme...

4. Sunt nebuna :))

Am o multime de idei nebune, dar niciodata nu le pun in aplicare. Probabil ca daca nu m-as gandii atat de mult la consencite, as avea mai mult curaj. Sunt diferita de prietenii mei, la scoala sunt foarte tacuta, in pauza prefer sa citesc...la petreceri, ma dezlantui :)) sunt sufletul petrecerii...sunt cu totul alta persoana fata de ceea ce sunt zi de zi. Nu am nevoie sa ies in evidenta, fumand sau sarutand jumatate din baietii aflati la petrecere.

5.Cartile 


Pe langa faptul ca ador ca citesc, mi-as dori sa scriu o carte. Si chiar am inceput :) dar nu am scris decat cateva pagini.

6. 

Cred ca sunt cea mai indecisa persoana pe care o cunosc... mai ales  in legatura cu ce vreau sa fac in viitor. Nu ma pot decide la ce facultate sa merg. Imi pun tot felul de intrebari: Daca nu e ceea ce trebuie sa fac? Daca nu imi place? Sincer, pana acum m-am gandit la medicina, dar tot am cateva retineri. Mi-ar placea sa fiu chirurg, dar am o problema: nu suport sa vad sange pentru ca lesin...asa ca nu stiu ce o sa fac..

7.



In secret :)) mi-as dori sa fiu vampir... sa am viata vesnica.. Atunci as avea timp pentru tot si  sa vizitez toata lumea :)












Un comentariu:

  1. Ce dragut... ma regasesc in aproape toate secretele tale, doar unul mai lipsea. De fapt, sa zicem unu si jumatate... Dar nu o sa spun care e acela. :D
    Iti multumesc ca ai postat leapsa! :*

    RăspundețiȘtergere