joi, 29 noiembrie 2012

In my mail box #3

Stiu ca saptamana aceasta am fost absenta, dar am fost foarte ocupata si obosita...Am nevoie urgenta de vacanta..Numar zilele.. Voi ce ati mai facut?
Saptamana aceasta am primit cateva colete :) Mai mult swag-uri decat carti, dar oricum sunt binevenite :)
Pe blogul My-passion-for-books am castigat primele 2 volume din "Vampirii Sudului" Cu ocazia concursului organizat de Halloween.



Am primit cateva swag-uri castigate la concursuri pe bloguri din strainatate:

   



Pe blogul Niahara's World am castigat "Cronicile dupa Ellimist" la un concurs fulger


Pe blogul Amina Black am castigat un carnetel



Voi ce ati mai primit/cumparat?






6 comentarii:

  1. Good to read! :)

    I'd like to invite you to participate as well in my very first Blog giveaway (^_^)
    #ChaiChenGiveaways (International)
    Chai's December Birthday Bash - 1st Giveaway!
    Win shoes, clothing, and accessories worth around $88 from Asianvogue Shop, FlauntPH, and Bedazzle Accessories!

    ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Uuu, cate chestii dragute. :3
    Sa citesti cu placere cartile si sa te bucuri de swag-uri!
    Eu acum astept sa-mi vina The almond tree, o carte primita pentru recenzie, si niste swag-uri. In rest, am bafta numai la ebook-uri. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si sa te bucuri si tu de carte. Astept o recenzie :)

      Ștergere
  3. deci u ai castigat croncicile dupa ellimist..si eu am participat..sa o citesti fericita

    RăspundețiȘtergere