luni, 14 ianuarie 2013

Si a inceput...


Asa rapid a trecut vacanta...nu imi vine sa cred...Mi-ar fi prins inca vreo 2 saptamani de vacanta.. Un an nou , un semestru nou plin de provocari, cu vise mari, multe sperante si mii de amintiri. La fiecare inceput de semestru zic "Semestrul acesta ma pun serios pe invat", nu ca nu as invata, dar tot timpul este loc de mai bine. Am terminat doar cu 2 medii de 9, dar putea fi si mai bine si puteam invata mai mult. 
Mi-am schimbat profilul azi. Vreau sa merg la medicina, asa ca de la mate-info m-am transferat la bio-chimie. Sper sa nu fi facut o greseala. 
Oricum eu vroiam sa va urez un nou semestru cat mai plin, cu note foarte bune, dar si momente fericite pe care sa nu le uitati niciodata.

Si...uitati ce melodie am gasit..e atat de scump si are o voce superba. 







2 comentarii:

  1. Uu, îl știu pe Sam Tsui, e de-a dreptul adorabil! :X
    Îți doresc mult succes în noul semestru... Sper ca transferul să se dovedească o alegere prielnică pentru tine. ^_^

    RăspundețiȘtergere