vineri, 18 ianuarie 2013

In my Mail Box #4

A trecut ceva vreme de cand nu v-am aratat ce am primit. In cursul lunii decembrie si ianuarie, am mai primit cateva colete si pliculete cu swag-uri. Unele swag-uri le veti putea castiga cat de curand. Vreau sa fac un concurs, dar inca nu am hotarat data.
Cartile si swag-urile sunt toate castigate la diferite concursuri de pe diferite bloguri, dar fiindca am primit coletele luna trecuta, nu mai stiu exact blogurile.
Cartile: 






Swag:





Si am primit si un lantisor impreuna cu semnele de carte :)



Si de Craciun am primit un aparat foto Canon :D

Ce ati primit/cumparat? :)










2 comentarii:

  1. Ai atât de multe cărți încât nici nu mai știi de unde le-ai primit? Interesant. Aș vrea să cunosc și eu senzația asta!! =))
    În orice caz, te felicit pentru cărțile primite și îți doresc lectură plăcută!

    RăspundețiȘtergere