duminică, 28 octombrie 2012

Buna!!!

Acesta este primul meu post :)) Sunt foarte fericita ca in sfarsit mi-am luat inima in dinti si mi-am facut blog, un blog destinat cartilor. Eu sunt Alexandra, am 17 ani si iubesc cartile, muzica, filmele, hainele, la fel ca oricare alta adolescenta. De ce am facut acest blog? Pentru ca mi-ar place sa interactionez cu persoane cu care am cate ceva in comun, pentru ca vreau sa impartasesc parerea mea despre cartile pe care le citesc, pentru a schimba pareri si a afla lucruri noi.Aceasta este doar prima postare si poate ca suna ciudat, dar in viitorul apropiat sper sa postez cat mai multe recenzii, rubrici noi, poate o sa organizez cateva concursuri. Stiu ca la inceput imi va fi putin greu, dar sper sa ma obisnuiesc foarte repede :) Sper sa am timp sa postez cat mai mult pe blog, din pacate acum sunt foarte ocupata cu scoala... nimeni nu a zis ca e usor in clasa a 11-a si la mate-info (informatica ma omoara).

7 comentarii: