luni, 29 octombrie 2012

5 Serii pe care le ador




Ce mai faceti, dragilor? Cum ati inceput saptamana? Eu destul de bine, desi as fi vrut un weekend prelungit.
Cum va spuneam in postul anterior, ador sa citesc, o pasiune noua pentru mine. Nu eram o mare fana a cartilor cand eram mica, citind doar lecturile pentru scoala, si alea fiind obligata. La inceputul clasei a 9-a , eram cu mama la cumparaturi, si din plictiseala am ajuns la sectorul de carti. Uitandu-ma printre ele, am dat de primul volum din "Jurnalele Vampirilor". Titlul suna foarte bine, iar descrierea de pe spatele cartii era interesanta. Eram foarte curioasa in legatura cu cartea si mi-am convins mama sa mi-o cumpere. Atunci a inceput iubirea mea pentru lectura, atunci am descoperit o noua lume in care sa evadez de fiecare data cand aveam nevoie de o scapare, un mod placut de a ma relaxa, un alt mod de a vedea lucrurile si speranta in a crede intr-o lume mai  buna.  

Acum Top 5 serii preferate:

1. Seria "Cantec de gheata si foc" George R.R. Martin


2."Jocurile foamei" Suzanne Collins


3. "Harry Potter" J.K. Rowling 


4." Stapanul Inelelor" J.R.R. Tolkien
                                     
5. "Jurnalele Vampirilor " L.J. Smith

Si mai sunt multe carti pe care le ador. Dar acestea sunt seriile care imi plac cel mai mult. Oricum nu am citit seriile complet, aproximativ 1,2 volume din fiecare, doar din Jurnalele Vampirilor am citit 4 volume si urmeaza sa imi cumpar urmatoarele volume (Volumul 8 il am :) )

Care sunt seriile/cartile voastre preferate? :) 

2 comentarii:

  1. nu le-am citit pe toate dar as vrea sa le citesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am citit doar seria "Harry Potter". Sper sa o sa am candva ocazia sa le citesc si pe celelalte [:)]

    RăspundețiȘtergere